Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
TINGKATKAN ILMU PENGETAHUAN ANDA! Nadi ILmu Amalan Membaca

Wednesday, February 10, 2010

** `KEMBALI...;).. ~

Assalamualaikum semua.....
Akhirnya setelah 3 bulan sonyap ajo makanya saya pun jengah2 la blk blog sy ni...mmm..

Alhamdulillah, start menyepi sy busy uruskan majlis walimah sy sampai la dah lepas walimah 2 bulan dah...



Alhamdulillah dgn kehidupan skrg... Sy bahagia...:)..

Apa pun, nak flash back belakangan ni yg blaku :
1)   Busy dengan majlis pertunangan saya. (26/4/09-time besday saya)

aisemenn...gmbr gelap daa.....

2)   Busy dengan majlis walimah. (bulan 5 dah start prepare) Clash dekat2 je dengan Aidilfitri n Raya Haji.
3)   Lesen mati. X sempat nk renew..ohh... At last, renew lps kahwin.
4)   Berhoneymoon...:)..


5)   Family saya berpindah rumah.
6)   Ambil album kahwin kat camera man/women.
7)   Muntah2 time midnight. Doktor suspek salah makan. (x suspek pregnant time tu cz blm smpai sebulan kahwin).
8)   D next 2 days rasa nak muntah yg amat sampai nak pitam2, x boleh bukak mata. Doktor suspek gastrik.
9)   Still rasa loya2, pening2 makin kuat. Badan paaanass. (check2, pregnant rupanya la..-suami yg ber iye2 nak check).
10) Saya dan suami berpindah ke Pahang.
11) Saya dapat keje on d sport betul2 lepas balik drpd interview. Alhamdulillah...rezeki anak kata org...
12) Family saya berpindah lagi ke Muar. (dlm tempoh x sampai sebulan, kata ayah sng ibu nak pergi keje)
13) Sgt2 lemah badan n x larat ke keje. Dapat cuti rehat mcm petik jari je. haha... Yg bestnya nak cuti sampai bila yg kita nak pun boleh, janji larat lepas tu..hoho...
14) Last week (jumaat-5/2/10) buat kad. Check kandungan dh 8 week+. Bila scan nmpak degup jantung baby. Sgt cute. Sgt2 gembira n nak mengalirkan air mata..
15) Pada hari Ahad, saya ke majlis perkahwinan abang ipar di Gelang patah.


16) Sekarang dah kat Pahang. Rumah pun dh dpt. Kelmarin suami plan nak basuh rumah baru kami. So suami kerja half day n ptg tu bermula la projek cuci mencuci. Saya ikut sekali sbb nak tolong jgk. Tolong tengok je.hahaha...
17) Belanja kat Pahang ni boleh tahan mahal. Budget besar.
17) Next week hari Isnin time cuti nak angkut barang2 masuk rumah baru kami yg baru je basuh kelmarin.
18) Start minggu depan dh blh masuk rumah baru. So, x payah stay hotel lagi.

p/s: Marilah datang ke rumah saya di Pahang.

Tu je setakat ni. Daa...






   Nukilan;

No comments:

Related Posts with Thumbnails