Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
TINGKATKAN ILMU PENGETAHUAN ANDA! Nadi ILmu Amalan Membaca

Tuesday, October 26, 2010

** `JADI KOBOI???...~






Ahaaa... Yiiieebba yiiieebbaaa... anggre anggreee...
hehhehheee.....

Saya ke tu?? Ahhaiii.....

Maklumlah... sejak dah ada anak yang comel lote ni.. hikhik... banyak perkara yang saya buat kena cepat2. Macam koboi tu.. kenal tak? hehe... B4, apa2 yang saya nak buat boleh relax2, slow2 lagi but not now okie..

Bangun pagi je tak buat apa2 lagi dah ngadap Asyraf sebab Asyraf bangun awal. Then tunaikan apa2 yang patut. Time tu Asyraf dah tidur semula tapi selalunya lepas bangun pagi nak tidur semula bukan senang. Ambil masa lama. Sampai saya susukan Asyraf sambil baring dan apa lagi... tidur sekali... hehehe.
Kadang2 bila waktu dah lewat terpaksa tinggalkan Asyraf kejap. Menguwek2 la dia.. tapi tak kuat la, slow je. Sopan-santun gitu. Tapi kalau dibiarkan lama... ha faham2 la ye... hehe


 
-------------------------

aaauumm.. nyam2...

Banyak dah berubah sekarang. Mandi, makan, sidai baju, lipat baju, solat, surfing... eh nak jugaakkk... hehe.. Yela, nak berblog lagi kan... semuanya koboi..

Tapi itu semua tak mendatangkan masalah buat saya. Memang bagus pun pasal sebelum ni saya buat kerja memang lambat. Baik kerja rumah, homework, makan, kemas rumah, banyak lagi la. Tapi ibu selalu puji saya buat kerja kemas, cermat dan cantik. Waaa kembangg... hehehe, cumanya LAMBAT. Sekarang tidak lagi... :) Yela, plus nak urus suami, diri sendiri lagi, hmmm... kena belajar. Cuma.. penat sikit laa...

macam ni... hehe....

Rasanya saya kena ubah lagi schedule harian saya supaya lebih teratur dan tidak koboi.. hehehe... Yang penting bab tido makan jangan tinggal sebab baby minum susu badan. Pn. Ayu, pls take note k!

:))






   Nukilan;

No comments:

Related Posts with Thumbnails